Returnare/schimb produse

Toate bijuteriile livrate sunt ambalate in cutii speciale si vor fi insotite de certificate de garantie. Astfel, consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului. 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Pentru a veni in ajutorul clientilor nostri, Indira Bijoux va suporta cheltuielile la un singur retur per comanda. Dacă comanda este livrată în afara zonei de acoperire a curierului, clientul va suporta diferența de plată.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre Indira Bijoux doar atunci cand returul se face prin furnizorul nostru de curierat, Fan Courier.

Prin orice alt furnizor de servicii de curierat, cheltuielile sunt suportate de catre cumparator.

Daca produsul este returnat in alta stare decat cea in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste clauze se aplica conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Află aici pas cu pas cum se face returul online, simplu și rapid.

Pasul 1

Navighează în contul tău în secțiunea comenzi. Identifică comanda pe care vrei să o returnezi sau să faci schimb. Opțiunea de schimbare/returnare este activă pentru o perioada de 30 de zile de la data plasării comenzii.

 

Pasul 2 (Schimbare Produs)

Selectează produsul(ele) pe care dorești să le schimbi bifând căsuța corespunzătoare

Alege produsul sau produsele pe care dorești să le primești în schimb apăsând pe butonul “Alege Noul Produs“. Vei fi direcționat către catalogul de produse de unde vei putea alege mărimea corectă sau alt produs în schimb

Pasul 3 (Schimbare Produs)

Alege Marimea produsului nou pe care îl dorești în schimb. Odată finalizată alegerea apasă pe linkul “Finalizează Schimbul”. Vei fi redirectionat catre cererea de schimb.

Pasul 3 (Schimbare Produs)

Verifică diferența de plată și trimite cererea. Dacă trebuie să îți returnăm o suma de bani, îți vom returna diferenta sub formă de puncte pe care le vei putea folosi pe site sau vom face transfer în contul tau bancar.

Dacă trebuie să plătești ceva în plus vei putea plăti în pasul următor

Pasul 4 (Schimbare Produs)

Vom procesa schimbul de produse și vom expedia către tine. Pregătește coletul să îl predai curierului. Vei primi în schimbul lui noile produse